Corona: veel gestelde vragen

Is het tuincentrum geopend?

Wij openen vanaf zaterdag 18 april onze winkeldeuren en zijn tot nader order elke dag open van 9 u. tot 18 u., uitgezonderd op dinsdag.
Zo willen we iedereen de kans geven om veilig te komen winkelen. De openingsuren kunnen te allen tijde wijzigen.

Hebben jullie een deurbeleid?

Om de veiligheid van onze medewerkers en klanten te waarborgen, is iedereen verplicht volgende regels in acht nemen:

  • Doe uw inkopen of het afhalen van uw inkopen zoveel mogelijk alleen.
  • We willen u vriendelijk verzoeken om zonder kinderen te komen.
  • Kom niet naar de winkel als u verkouden bent of zich grieperig voelt.
  • Gebruik steeds 1 winkelkar per persoon. Iedere klant is verplicht een winkelkar te gebruiken. Zo creëert u zelf al makkelijk 1,5 meter afstand. 
  • Hou steeds minimum 1,5 m afstand van andere klanten én onze medewerkers. Beperk bovendien de contactmomenten met onze medewerkers.
  • Raak alleen het product aan dat u nodig heeft.
  • Plaats alle artikelen op de kassaband, uitgezonderd zware zakken potgrond, stenen of schors.
  • Betaal bij voorkeur contactloos.
  • Beperk het winkelen tot de strikt noodzakelijke duur van 30 minuten.
  • Blijf vriendelijk en let goed op elkaar.

Hebben jullie maatregelen genomen om het winkelen veiliger te maken?

De winkelkarren worden na elk gebruik schoongemaakt. Wij hebben plexiglas geplaatst tussen zowel de verschillende kassa's als tussen de klant en de kassamedewerker. Wij hebben extra wasbakken geïnstalleerd in de winkel én op het buitenterrein. Zo kunt u regelmatig de handen wassen.
Aan de kassa staan wegwerptandenstokers die u kunt gebruiken om uw pincode in te toetsen op de bancontact. Zo hoeft u geen contact te maken met het apparaat. Daarnaast ontsmetten we geregeld het bancontact apparaat. 

Mogen huisdieren mee binnen?

Op dit moment vragen wij om zonder huisdieren te komen winkelen of uw bestelling op te halen.

Kan ik een winkelartikel als cadeau laten inpakken?

Op dit moment kunnen wij geen artikel als cadeau inpakken. Lint en papier kunnen we wel meegeven.

Kan ik met een cadeaubon en ecocheques betalen?

U kunt alleen in de winkel zelf met cadeaubonnen en ecocheques betalen. 

Hoe krijg ik het snelst antwoord op mijn vragen?

Wij zijn dagelijks telefonisch en via mail bereikbaar van 9 u. tot 18 u. om te antwoorden op uw vragen. 
052/21.14.04 of [email protected]
Beperk de contactmomenten met onze medewerkers op de winkelvloer.

Kunnen we nog producten bestellen?

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar iets? Neem dan telefonisch contact op 052/21.14.04 of mail ons [email protected]
Beperk de contactmomenten met onze medewerkers op de winkelvloer.
U kunt ook diverse artikelen online bestellen in onze webshop https://www.tuincenter-vincent.be/

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen in ons afhaalpunt. De bestelling betalen, doet u op voorhand via de betaallink die wij u doorsturen.
Gelieve ook bij afhaling de afstand tussen u en onze medewerker te respecteren.

Bezorgen jullie nog?

Wij bezorgen onze producten in Dendermonde en omgeving. Een aantal producten kunnen wij verzenden via Bpost. U kunt de gewenste artikelen shoppen in de webshop of bestellen via mail. U kunt dan op voorhand betalen via een betaallink die wij u doorsturen.

Kan ik betalen bij levering of bij afhaling in het afhaalpunt?

Dit is op dit moment niet mogelijk. Wij sturen u via mail een betaallink zodat u de betaling van thuis uit kunt uitvoeren. 

Helpen jullie met het inladen van goederen?

Helaas is bij het inladen van goederen niet gewaarborgd dat onze medewerker en u de verplichte 1,5 m afstand kunnen bewaren. Zorg dus dat er iemand naar de winkel komt die zware en grote artikelen zelf kan inladen.

Hulp nodig?

Hulp nodig?

Laat ons weten waar je naar op zoek bent!

Velden met * zijn verplicht.